Monday 3 November 2014

Selamat Ulang Tahun

#posttertunda

Maka nikmat Tuhanmu yang manakah kau dustakan? (Ar-Rahman)


Habis bumi dan seisinya untuk aku hitung segala kurniaan Tuhan
syukur atas segala pinjaman-Mu selama 21 tahun aku menghirup percuma udara-Mu,
berteduh sejuk di langit-Mu,
berdiri teguh di tanah-Mu.

-------------------------------------------
Tiada insan yang selayaknya aku agungkan di hari terindahku kecuali ayah ibuku..
mama, babah..
terima kasih untuk 21 tahun dan akan terus menghitung selagi Tuhan kasih..
untuk segala gusar, kacau, resah, menghidupkan aku yang kepala batu..
untuk ibu yang bertarung nyawa untuk aku..engkau ratuku,,
untuk babah yang bertegang urat mencari makan untukku..engkau rajaku..

sayang kalian..
28 oktober 2014- ulang tahun kelahiranku
#selamatulangtahunaku



No comments:

Post a Comment